DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN
BIST %
BITCOIN 2785498-0,48%
Ankara
25°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

m/main/wp-content/uploads/2025/05/Aydin-Saglam-Sigorta-2-scaled.jpg">
EMİRDAĞ- BELÇİKA EMEK YOLCULUĞUNUN 60.YILI  ETKİNLİKLERİ
1564 okunma

EMİRDAĞ- BELÇİKA EMEK YOLCULUĞUNUN 60.YILI ETKİNLİKLERİ

ABONE OL
mars 22, 2025 16:24
EMİRDAĞ- BELÇİKA EMEK YOLCULUĞUNUN 60.YILI  ETKİNLİKLERİ
0

BEĞENDİM

ABONE OL

60.Yıl Etkinlikleri projesi çerçevesinde hazırlanan ‘’Fotoğraf Sergisi’’ geniş bir izleyici
kitlesinin katılımıyla Espark’ta açıldı. Sergi, hafta sonuna kadar açık kalacaktır.
Açılışa; Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım KURT, Kent Konseyi Başkanı Ahmet
Kapanoğlu, Emirdağlılar Birlik Beraberlik Platform Başkanı Habib UMUTOĞLU, Avrupa
Birlik Beraberlik Platform Başkanı Sebahattin TETİK, Kültür Sanat Çalışma Grubu Başkanı
Ali Kara ve çok sayıda davetli katıldı. Belçika’ya ilk gidenlerin fotoğraflarının sergilendiği
etkinlikte, Eskişehir’de ikamet eden gurbetçiler de yer aldı.
Sergide Büyükşehir Belediye başkanı Ayşe Ünlüce ile Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet
Ataç’ın mesajları okundu. bahisbudur deneme bonusu
60.Yıl Etkinlikler Koordinatörü Ahmet Urfalı yaptığı konuşmada; ‘’1964’te çileli
zorluklarla başlayan bu emek yolcuğu, 60.yılında ekonomik başarılar sağlamıştır. Birlik
beraberlik içinde yürütülen çalışmalar sayesinde Belçika’da güçlü bir Emirdağ diasporası
meydana gelmiştir. Bu kitle, vatan millet yolunda beraberliğini korumasını bilmiştir. Ancak
Her şey tozpembe de değildir. Sorunlar halkımızın basireti, devletin gücüyle aşılacaktır.
Dördüncü nesil, kimlik bunalımına düşmeden Türk olmanın guru ve şuuruyla geleceği
kurmasını bilecektir.’’
Alınan bilgiye göre, 60.Yıl etkinlikleri proje kapsamındaki programlarla yıl boyunca
devam edecektir.

Ahmet Urfali     /     AVRUPAPRESS

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP