DOLAR 46,4826 0.03%
EURO 53,0955 -0.1%
ALTIN
BIST %
BITCOIN 2922368-2,00%
Ankara
20°

AÇIK

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

m/main/wp-content/uploads/2025/05/Aydin-Saglam-Sigorta-2-scaled.jpg">
MEĞER BİLMİYORMUŞUM.!ÖĞRENDİM Kİ;
1644 okunma

MEĞER BİLMİYORMUŞUM.!ÖĞRENDİM Kİ;

ABONE OL
septembre 3, 2021 14:45
MEĞER BİLMİYORMUŞUM.!ÖĞRENDİM Kİ;
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bir insanı sevmekle başlıyor hayat, doğmakla değil!

ÖĞRENDİM Kİ;
Her tatlı dil samimi değil.
Bazı insanlar arı gibi,
ağzından bal damlıyor ama iğne saklıyor en gizli yerinde.
ÖĞRENDİM Kİ;
İnsan « asla yapmam » dediği çok şeyi,
yapmadan ölmüyor.
ÖĞRENDİM Kİ;
Affetmek, karşındakinden çok seni hafifletiyor.
ÖĞRENDİM Kİ;
Uzun ömrün sırrı,
biraz da ben olamaktan kendin olmaktan geçiyor.
ÖĞRENDİM.Kİ;
Anlaşılmadığın yerde konuşmak,
kendini yormaktan başka bir şey değil.
ÖĞRENDİM Kİ;
Sevmekten daha önemli, güvenmek!
ÖĞRENDİM Kİ;
Ne servet, ne şöhret.
Bedenindeki sağlık,
evinde ki huzur gibisi yok.
ÖĞRENDİM Kİ;
Dünya bir okul,
hayat öğretmen,
biz öğrenci.
Son nefesimize kadar,
vermeye devam ediyor dersimizi. .
Gelişim Akademisi
Derya Dönmez  /  AVRUPAPRESS

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP