ESKİŞEHİR Vişnelik Aile Sağlığı Merkezi önünde sevimli köpekler geceleri nöbet bekliyor
HABER / FOTOĞRAF: ERTUĞRUL ALTINEL - BİLGİN ÖZÇİFTÇİ - AVRUPA PRESS - BELÇİKA
Eskişehir Vişnelik Aile Sağlığı Merkezi önünde 'sevimli köpekler', Vişnelik Aile sağlığı Merkezi önünde geceleri yatarak nöbet bekliyorlar.Sevimli iki tane köpek; Vişnelik Mahallesi Öğretmenler Caddesi üzerinde bulunan; Vişnelik Aile Sağlığı Merkezi önünde halıfleksin üstünde gece boyu yatarak, Vişnelik Aile Sağlığı Merkezi'nde nöbetini tutuyorlar ve nöbetini sürdürüyorlar. Aile Sağlığı Merkezi'ni her türlü tehlikeden koruyorlar. Gündüzleri de bazen nöbetini sürdürüyorlar. Oradan geçen vatandaşlar; sabahları Aile Sağlığı Merkezi önünde nöbet bekleyen köpekleri elleri ile okşayarak seviyorlar. Köpeklerde, sevilmekten hoşlanıyorlar. Halıfleksin üstünde yatan köpekler, vatandaşların ilgi odağı oldu. Aile Sağlığı Merkezi önünde bulunan halıfleks; halıfleksin üstüne gece yatan köpekleri soğuktan koruyor ve sıcak tutuyor.
HABER / FOTOĞRAF: ERTUĞRUL ALTINEL - BİLGİN ÖZÇİFTÇİ - AVRUPA PRESS - BELÇİKA